בהמשך לפוסט של דוד שליט ב"רשימות", ולתגובתה של חלי בפייסבוק אני פונה לכל הכותבים והכותבות ב"רשימות" בכלל ובעולם בפרט – לבטל את תהליך האישור לתגובות.
מאחר שזו ברירת המחדל של וורדפרס, יש כאלה שהשאירו כך את המצב כשהקימו את הבלוג. לטובתם – הסבר קצר איך לשנות.
בממשק המשתמש לחצו על הגדרות. יפתח לכם התפריט הזה:
לחצו על "דיון". יפתח לכם עמוד. קצת לפני הסוף תראו אתהסעיף "פרסום תגובות"
מחקו את סימון ה V ליד "תגובות של מגיבים חדשים חייבות לעבור את אישור ההנהלה". זאת על ידי לחיצה עליו.
(ואם במקרה יש לכם V ליד "ההנהלה חייבת לאשר כל תגובה" מחקו גם אותו).
לא לשכוח – ללחוץ בסוף הדף על כפתור
אין ספק שהצעתה של אורה 21 היא הגאונית ביותר – לאפיין את כל הבלוגים מרשימות בסמל מיוחד. איך לא חשבו על זה קודם. אבל יתכן שזה לא מספיק. כדי שקהילת מקור ברוכין תדע לזהות ולהגן על עצמה בין כל הנייטיבס החדשים האלה שמקיפים אותם בוורדפרס, כדאי גם שהנייטיבס מצידם יחוייבו לענוד על בלוגיהם סמלים מתאימים, שאף אחד לא יטעה ויערבב בין אלה שחברים בישוב הקהילתי מקור ברוכין לבין אלה שאינם, ולא יווצר חו"ח מגע אסור. בטוחני שבחוק ועדות הקבלה לישובים קהילתיים, העומד לעלות לקריאה שלישית, יש סעיפים הדואגים לנושא ואם לא – יש למהר ולהוסיפם ויפה שעה אחת קודם!
דרך אגב – תגובה זו לא אושרה אצל דוד שליט. כנראה שלא כל מקור ברוכין בדעה אחת לגבי קריאתך.
וובזולה יקרה, תודה על תגובתך.
ראשית, אכן יש כוונה לשים ווידג'ט שיאפיין את הבלוגים ב"רשימות", עוד לפני שהציעה זאת אורה עריף כץ.
שנית – אני, ויש להניח שגם אורי ברוכין מודע לביקורת על הפרויקט של "רשימות". זה בסדר, מותר לא להסכים.
(קשור או לא – הבלוג שלי לא נמצא באתר וורדפרס, אלא על שרת אחר. עצמאי.)
דרך אגב – התגובה שלך אצל דוד שליט אושרה.
ראה כאן http://davidshalit.wordpress.com/2010/12/11/%D7%A7%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%9C%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%9D/#comment-1006
לא הבנתי למה צריך וויג'יט שיאפיין את הכותבים בלוג שעברו מרשימות? במה נבחרים הבלוגים שלהם מיתר הבלוגים ברשת? זה פשוט הזוי, אם הבלוג איכותי ויש לו קהל קוראים כל כך גדול, אותו קהל יגיע גם לוורדפרס או לכל מקום אחר. לשיטת המלינים האיכות נובעת מהפלטפורמה ולא היא.
דרך אגב – תגובה זו לא אושרה אצל דוד שליט. כנראה שלא כל מקור ברוכין בדעה אחת לגבי קריאתך.